Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

ПОБУДОВА РУХОМИХ ЗОБРАЖЕНЬ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
О
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2014
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Комп'ютерна графіка
Група:
СІ-22

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” / ЗВІТ До лабораторної роботи №4 З курсу :”Комп’ютерна графіка” На тему: “ ПОБУДОВА РУХОМИХ ЗОБРАЖЕНЬ” Львів 2014 Мета роботи - набути практичних навиків в складанні програм для побудови рухомих зображень на екрані комп’ютера за допомогою матричних перетворень. ЗАВДАННЯ / Блок-схема: / СПИСОК ФУНКЦІЙ ВИКОРИСТАНИХ В ПРОГРАМІ glClearColor- встановлює колір, яким буде заповнений буфер кадра. glColor3f(0.0,0.0,0.0)- встановлює колір, яким буде малюватися лінії. glBegin(GL_QUADS), glEnd()- початок і кінець фігури. glVertex2f(Х,У)- координати точок. glutSwapBuffers()- подвійний буфер глибини. void Initialize()- функція яка ініціалізує зображення. void Timer(int)- функція часу яка виконує переміщення об’єкту. void Draw()- функція малювання. glutDisplayFunc(Draw)- функція виводу зображення на екран. glutCreateWindow("I_Pro")- функція що показує заголовок програми. glutInitWindowPosition(100,200)- функція що вказує початкову координату. ТЕКСТ ПРОГРАМИ: #include "stdafx.h" #include <gl\glut.h> #include <math.h> float WinWid=550.0; float WinHei=600.0; float dx=0.0; float dy=0.0; float i=0; void Draw() { glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT); glColor3f(0.0,0.0,0.0); glBegin(GL_QUADS); glVertex2f(300+dx,300+dy); glVertex2f(300+dx,318+dy); glVertex2f(318+dx,318+dy); glVertex2f(318+dx,300+dy); glEnd(); glutSwapBuffers(); } void Initialize() { glClearColor(1.0,1.0,1.0,1.0); glMatrixMode(GL_PROJECTION); glLoadIdentity(); glOrtho(0,WinWid,0,WinHei,-200.0,200.0); glMatrixMode(GL_MODELVIEW); } void Timer(int) { i--; dy+=10 * cosf(2.0 * 3.1415926 * float(i) / 30); dx+=10 * sinf(2.0 * 3.1415926 * float(i) / 30); Draw(); glutTimerFunc(50,Timer,0); } int main(int argc,char** argv) { glutInit(&argc,argv); glutInitDisplayMode(GLUT_DOUBLE|GLUT_RGB); glutInitWindowSize(WinWid,WinHei); glutInitWindowPosition(100,200); glutCreateWindow("I_Pro"); //reg glutDisplayFunc(Draw); glutTimerFunc(50,Timer,0); Initialize(); glutMainLoop(); return 0; } Результат програми /
Антиботан аватар за замовчуванням

14.12.2014 13:12

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини